Some treatment in religion

Jag lider av smärta. Tänkte pallra mig till skolan ändå men kom på att jag ändå missat NO:n där vi har sex och samlevnad som är kul bara för att jag är så bra på det. Jag lyssnar på same love av macklemore som är väldigt väldigt bra och fin. Och musikvideon får mig vilja gå och gömma mig i en tunna och gråta. Jag har sminkat mig för absolut inte ett skit men jag känner att jag borde droga ipren och alvedon som Zacharias säger för jag känner att smärtan börjar ta över. Har förresten lust att kasta sten på er alla för att ni inte kommenterar. DÅ ÄRE JU INGE KUL ATT BLOGGA HALLÅ. Var på teparty igår men jag kände att det borde jag inte ha gjort för jag är typ sjuk och borde vila och dricka te i min säng istället. Snart är det fredag. Fy. Hatar fredagar. Är alltid ensam och ful då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

zacharias hihihihi

2013-03-23 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0