Känn ingen sorg för mig Göteborg

Nä vet ni vad jag verkligen längtar efter, sommar i Göteborg. Hur man blir väckt av solljuset i min fasters lägenhet. Hur man ser över nästan hela Göteborg från deras köksbalkong. Och hur man virrar bort sig för det är så stort men på ett härligt sätt. Dialekten. Usch vad töntig jag låter men det längtar jag ihjäl mig efter. Vet dock inte om vi far dit i sommar men jag hoppas verkligen det. Saknar min moster och mina kusiner också. Och den där potatissalladen som hon gör som är så jäkla god. Var senast där 2009 så nu är det väl jävlart dags igen. Citerar Håkan bara för det är det enda jag kan av honom och kände liksom att det passade.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan du inte lägga ut mer bilder på hur du sminkar dig och så, du är sjukt duktig! Hihi, skulle varit kul. Kram på dej, saknar dej. Vi borde träffas någon dag!♥

Svar: Ja det borde jag väl kunna ordna och taaack vi får höras nån dag!<3
juliawilarienborg.blogg.se

2013-03-07 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0