I would wait a million years

Hoj. Idag var jag hemma från skolan. Hade värk och skit och ville helst bara försvinna. Men imorgon har jag kaffedejt och i helgen ska jag förhoppningsvis se the hobbit så he ä ju bra. Jag pprovar kläder inför imorn men jag ser ut som en skitkorv i allt så jag får gå utan kläder istället. Mamma har btw beställt nya pluggar åt mig. En är av trä och är formad som en droppe och den andra är vanligt rund och har såntdär akrylwshablahabklafa grejs. Btw så är jag inte alls glad just nu, litegrann då och då sådär men hatar egentligen allt och alla och vill bara slå alla på käften och slåss. Ska lyssna på Thomas så jag får annat och tänka på. Hejdå gillar inte er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0