Helplessness blues

TJo. Idag har jag typ inte gjort någonting speciellt. Jag har rakat benen. Det är lite speciellt iaf. På slöjden ska vi hursomhaver börja sy på symaskin och skit och jag tror jag ska göra en tjocktröja med kissekatter på. Den är asfin i mitt huvud men det kommer sluta med att det blir en blöja med bajs i. Imorn har jag ännu en kaffedejt med Lovisa och Emma vad jag vet så he bli ju bra. Jag borde verkligen gå och sova men det är så tråkigt åsså tar det typ minst två timmar för mig att somna och det orkar jag inte med åsså hinner man bli kissenödig och då blir det jättejobbigt och bara määäh. Jag ska btw sova i flätar inatt och se om jag får litte frull.
  Asså ursäkta mig men jag vill ha det här men det kommer aldrig å hända men låt mig drömma håll käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0