Nåt ni aldrig kommer förstå

Nej jag har inget att säga. Hatar fortfarande allt och alla och semlor smakar röv. Och röv har jag smakat många gånger. Och jag åt knäckemacka i min säng vilket inte var så jättesmart och imorgon har jag prov och jag kan inte ett skit men jag måste höja mina jävla betyg men det är inte så jävla lätt och fan vad jag började pmsa nu. Jag vill ha juice. Btw igår mitt i natten så kokade jag ris för jag var hungrig. Spontan_tjej_98 liksom. Och snart är det alla hjärtans dagröv. Men jag ska faktiskt baka tårta med Tuva och Linneamen det hade vart fint att ha en pojke liksom. HAH. Näe usch vad jag kritiserar mig själv, hur står jag ut. Vetefan. Btw så ska jag nog ha min bruna bandana imorn, hade den senast när jag ville vara cool och indie. Jävla penis hejdå.
Jag vill ha den här mer än allt typ, om någon vet vart man kan få tag på en liknande så skulle jag uppskatta om ni sa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0