Bara en ursäkt

Ja hej jag är bra på att uppdatera mhm ja. Nä men vår dator har varit dampig och varit på lagning och skit och jag kan inte med våran andra dator och kan inte blogga från mobilen såatte. Men he spela väl inte så stor roll eftersom jag har så många läsare. Jajja men ikväll så ska jag se da hobbit med tuva när vi egentligen borde plugga till vårt prov imorn men vi har båda glömt våra böcker på skolan så :))))))) Och jag lyssnar på Whitney Houston just nu döm inte. Glöm vad jag sa nu blev det Tina Turner. Och jag fick just reda på att Thomas Stenström har flickvän, hade inte precis nån chans men asså han är min.
 
 

Kommentarer
Postat av: mvh anonym gymnasietvåa

uppdatera slyna

2013-02-11 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0