HEEEIIIIIIIII

Jag är dålig på att blogga och att uppdatera men idag har jag varit lite produktiv så jag måste ju låta världen veta. Jag for till biltema och rusta med mor min för att köpa saker så jag kunde gör ett sånt där blom-hårband. Satt sedan och pysslade och limmade två stycken. Är jag duktig eller är jag duktig lixom. Imorgon är det måndag och det tycker vi inte om men jag ska väl överleva dessa få dagar som är kvar av schkolan. Såg en film igår som hette "Amelie från Montmartre" så nu vill jag åka till frankrike och klippa mitt hår kort och färga det svart men icket. Näe nu ska jag fortsätta tumbla och lyssna på frans musikoch låtsas att jag är djup. Fick förresten med mig en Beatles-poster hem.
Det mest produktiva på hela helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0