They can start running

Steg upp för några timmar sen typ. Jag sitter och lyssnar på Linkin Park. Jag tror inte att det finns något annat band än dom som genuint (om det stavas så) får mig att må bättre, jag behöver inte ens må dåligt över nåt men jag blir liksom på bättre humör ändå. Fast jag kommer nog aldrig kunna se dom live eftersom att jag hatar moshpits och skit. Jag vill snagga bort allt hår. Jag ska ju fortsätta spara ut det men nån gång om jag bara vill vara spontan eller om jag får en anledning så ska det fan bort. Eller kanske inte allt men så att det är sådär ni vet askort typ 2 cm eller nåt. Och eftersom jag inte har några egopics eller någonting till er så får ni nöja er med musik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0