Utseendet ska väl ändå inte behöva vara så jävla viktigt.

FUCK MITT LIV.
Jag är arg, sur, ledsen, besviken, avundsjuk och vet fan inte vad jag ska göra. Allt är facebookhelvetets fel.
Varför blir man behandlad som luft bara för att man är oattraktivare än alla andra? Blame the society. BLÄUSCHFYFAN.
Så jäkla ful är man väl inte? Hatar hela världen just nu. Min fredagkväll är förstörd. Känner mig halvt deprimerad men så långt ska det väl ändå inte gå. Jag vill bara skrika och slå till någon riktigt jävla hårt. Funderar förfan på att ta bort facebook, men det kommer jag inte göra även fast jag vill. Ska fan spara ut mitt korta hår, börja träna dubbelt så mycket och bli smal som en baddräktsmodell och klä mig som alla andra.
Det skulle jag ha sagt och gjort om jag var tråkig och inte hade någon självständighet. Men nu äre ju såhära att lite har jag så jag förblir så ful och konstig som jag är.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gud, du är ju typ dösnygg. Människor som säger annat suger.(låter som en pedofil, men jag är typ det)

2012-05-11 @ 23:38:44
URL: http://lovisabv.blogg.se/
Postat av: Thera

Vafan? Du är ju skitsnygg! Allvarligt! Du är verkligen det! Jag är faktiskt en aningen avundsjuk på ditt utseende! Jag skulle kunna döda för dina ögon och din ansiktsform.... Ditt hår också föresten. Skit i de där idioterna, vilka de nu är för DU ÄR VERKLIGEN JÄTTESNYGG!!!

2012-05-12 @ 15:47:23
Postat av: Lina

Facebook förstör verkligen, det kan jag hålla med om. Men du är verkligen en super härligt tjej, och sjukt snygg är du! Jag älskar att du vågar vara dig själv, du vågar sticka ut lite och det är så härligt att se!Låt inte facebook förstöra för dig, du är värd allt bra Julia. Slå en signal någon dag om du vill prata, jag finns alltid här:)

Du behöver inte spara ut håret långt, du behöver inte träna om du inte vill, gör bara det du själv vill och försök att inte bry dig om vad andra tycker och tänker om dig, om du gör något så gör det för din egen skull vännen. Och hur du än gör så är personligheten alltid viktigast, du är rolig, snäll, omtänksam, social. Du är en superfin person!:)

Hoppas du vet att jag finns här om det är något, kan prata om vad som helst!:)



2012-05-12 @ 17:19:40
Postat av: jag

Du verkar vara en cool tjej. Någon som vågar vara sig själv, för det krävs styrka att sticka ut. Och det gör du ju, alltså har du den styrkan. Det gör mig glad att se andra som inte faller in i strömmen som alla andra. Tycka, vara och se ut som alla andra är verkligen inte min grej. Och inte din heller tror jag, känner inte dig. Men jag hoppas du orkar stå på dig och vara du, för det är du värd.

2012-05-16 @ 09:50:58
Postat av: Maja

Gosh såg just detta inlägg och mina ögon trillar typ ut. Du måste inse hur jäkla fin och snygg du är julia! Ditt ansikte och dina drag skulle jag fan döda för!:O Sjukt cool stil har du också, näe du är grym Julia! Stå på dig och fortsätt vara du! För DU ÄR BRA!

2012-06-21 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0