Regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer

BLÄ.
Ja frågestunden sket sig ju så de är lika bra att ta bort de inlägget, fast jag är lat så nepp tänker jag inte göra.
Som sagt så är jag fortfarande sjuk och förkyld. Va med Tuva igår men for hem för jag mådde så dåligt. Blir nog att vara hemma från skolan imorn. Men hursomhaver så vann Chelsea igår och det är ju helt asdfghjkl (if you know what I mean) Nämen det är megaasabra ju! Mamma och typ pappa håller på att möblera om i mitt rum och moder försöker få mig att vilja ställa in min syrras soffa men nej schluta jag vill inte. Men förr eller senare kommer hon lyckas för det är som hon är.
bomshakalaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0