I won't be found

HALLÅ.
Jag är ju typ som sagt hemma idag. Det är drygt. Men nu fick jag ju chansen att lyssna på The tallest man on earth's nya singel och ja.. Fin var den, väääldigt fin. Men hursomhaver så sitter jag och bland annat spammar Tom Hiddleston på tumblr så ja det är ju trevligt. Jag vaknade imorse av att jag skrek någonting i sömnen, minns inte riktigt vad. Jag är jäkligt aggresiv och högljudd i sömnen, jag svär asmycket och är typ elak. T.ex en gång när jag låg och vilade så blev min syrra asrädd för att hon hörde ett skrik, och då menar jag verkligen ett skräckfilms skrik så hon sprang ju ner för trappan och in i mitt rum och då låg jag och sov och hade inte vaknat. Jag har något fel tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ella ✰

sv: Ja vi borde göööööra det bäjb, du ja å tuva å fia å companu.

2012-05-21 @ 17:35:15
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0