En vaggvisa du sjöng en gång

PLUPP.
Ber om ursäkt för min kattskitsnabeluppdatering men ja, jag sitter ju somsagt vid datorn hur sällan som helst nu när jag har min möbil. Så jag ska sammanfatta det intressanta i veckan:
MÅNDAG: Va med Madde efter skolan och chilla och åt årets första vattenmelon!
IDAG/ONSDAG: Schlutade typ kl 11 så jag, Linnea och Tuben gick till subway eller subban som en del kallar det.
Provade en klänning jag troligen kommer ha på skolavslutningen. Sedan for Linnea och jag och Tuben blev kissnödiga på root beer och jag blev hög på Skittles. Sedan köpte jag en Beatles-poster som jag är otroligt stolt över och ska sätta upp den sen on mah wall.
BTW tack för dom fina kommentarerna i inlägget nedan, blir en aning stolt över såna finisar<3
Lyssna på Kent så lever du längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0