Den fulaste flickan i världen

PISS.
Jag har blivit motherfakking förkyld. Allt är mammas fel. Tror att hon kan krama mig när hon är sjuk och hostar. Dumma dig. Jag har värk i hela kroppen. Jag har pms utan att verkligen ha pms. Jag sitter i min ensamhet och drogar halstabletter samtidigt som jag nyser och det låter typ som att tredje världskriget är på plats.(När jag nyser alltså)
Har träningsvärk i magen för ingenting typ. Dumma syster som får mig att skratta även fast jag är arg och sur på henne. Jag är sur över att det nedre inlägget inte har blivit kommenterat än eller någonsin. Jag är i STORT behov av en kram.
Men eftersom att jag har tråkigt så tänkte jag ha en frågestund så fråga på bara!


Kommentarer
Postat av: lina

sv: ååh tack! din var skitazm också;)

2012-05-18 @ 16:14:20
URL: http://linaskriver.devote.se
Postat av: Winona

Do you like the gummi bear???!!!:DDDD

2012-05-18 @ 22:09:45
Postat av: Ella ✰

VEM SKULLE DU HELST HÅNGLA MED I MCR?

2012-05-20 @ 22:55:40
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0