You say yes, I say no

HOJ
Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit. Jag har varit lat helt enkelt. Jag har iallefall haft en bra dag.
Jag slutade tidigare eftersom att bilden var inställd så efter lunchen gick jag, Linnea och Lukas och åt på subway och gick runt på stan. Sen for jag och Linnea hem till henne och sedan kom Tuben dit och vi pratade och var väldigt normala.
Ellerrrrr???? Nemen det var kul. Jag har lyckats hitta en gammal bandana/scarf som jag hade idag. Den är fin.
Och eftersom att jag är så modig körde jag med röd läppenna från makeupstore. BTW jag fick ett fint läppglans av Linnea och jag älskar henne för det okej.
Ytterst underbara människor.

AU REVOIR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0