Yesterday came suddenly

HEJ.
Idag var jag hemma från skolan för att jag mådde dåligt. Psykiskt för er som undrar. Jag for på stan (busigt jag vet)
och köpte en hatt, ögonskuggepenna, chinos och en blågrön kajal. Jag skulle egentligen inte på stan men imorn va nästan enda chansen att fixa dom sakerna så varför inte liksom. BTW min mammas bästis som bor i New Jersey kom och hälsade på. Jag fick ett kafferör från starbucks av henne hihi. Och hon sa också att hon kunde skicka en tidning med TBK om dom hade kvar den c: Jag blev lite smått gladis då. BTW tack för dom fina kommentarerna om den gröna sminkningen<3
Ja, jag känner mej som Håkan Hellström.

GO' KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0