I lost my mind again

MEEP.
Jag och Tuva var uppe hela natten i ehm.. tisdags.. tror jag, äh ja vetefan. Jag lyckade somna i tio minuter faktiskt men då väckte tuva mig såklart. Vi såg The Shining och barnhemmet. Jag blev tvingad att se barnhemmet men jag tittade bort hela tiden typ för jag är inte en skräckfilms människa kan jag säga. Sedann på morgonen skabbiga som jag vet inte vad gick vi på waynes och köpte varsin stor latte. Sen fick jag hämtning och sen for jag tillbaka till stan och vi var på stadsfesten med några andra. Sedan somnade vi på tuvas soffa och nånting mer jag orkar inte berätta. BTW Spanien är i final och jag är nervös as fuck men glad som satan för deras skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0