Fly långt bort

TJU.
Kom just hem från att ha varit med Lina. Har inte varit med bruden på ett tag så det var trevligt.
Sitter iallafall just nu och äter köttbullemacka. Attraktivt. Ikväll ska jag se fotboll med Tuva och om Spanien vinner kommer jag att gå sönder av lycka. Var förresten uppe hela natten med Tuva, drygt egentligen men klagar inte. Är ju väldigt underhållande att titta på henne när hon sover och får ryckningar so yeah.. BTW två kommentarer är inte tillräckligt övertygande för att jag ska lägga ut videon så det är bara att ta tummen ur och börja övertyga mig.
Mobba hans fräknar och du är körd. Det är attraktivt med fräknar okej.

Kommentarer
Postat av: Filippa Olofsson

Lägg ut videon förfan!!! :D

2012-06-19 @ 15:59:14
URL: http://filippao.se
Postat av: Thera

Håller med Filippa! Lägg ut den nu för farao!!! SNÄLLAAAAAA!!!!!!!!! *le puppy eyes* :D

2012-06-19 @ 16:40:47
Postat av: Lovisaaa

Gör deeet

2012-06-19 @ 17:57:37
URL: http://lovisabv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0