The Beatles äger omg

JALLA.
Jag sitter och nördar The Beatles. Varför är John och George döda? WHYYYYY??? Nämen hursomhaver så det inte hänt nåt speciellt idag heller. Jag for hem lite tidigare idag för att jag mådde illa och är ju förkyld som sagt.
Imorn far jag till skolan fast jag egentligen inte borde men jag vägrar vara hemma och jag skippar jympan iallefall.
Snart äre alla hjärtans dag, jag har en valentin och det är Winona men den lillskiten ska säkert göra nåt annat.
Så det blir väl att sitta hemma och se på kärleks filmer och bli hög på gelehjärtan kanske.

En av världens bästa bilder.



GOODBYE FOLKS.

Kommentarer
Postat av: freyah

The Beatles är kärlek det ! c:

2012-02-09 @ 18:21:47
URL: http://freyahlinnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0