Let me be your everlasting light

HEJ.
Jag mår bättre nu som ni kanske kanske märker. Och det är lika bra att jag berättar varför jag mådde dåligt så att ni inte känner er helt retarded. Min pappa har haft en stroke. Inte en jätteallvarlig men han är inlagd på akuten och mår hyfsat bra nu.
Men som ni kanske förstår så äre jävligt jobbigt.
Jag har lagt märke till att jag inte lagt ut en ego-bild på ett tag så tänkte va lite dum och lägga ut en. Jag har försökt locka luggen men ja ni ser ju hur det gick. Ibland suger det kuksnabel att ha så kort hår som jag har.

:--------------)

Kommentarer
Postat av: azra

gud vad bra, Julia !

Finns här vetdu <3

2012-02-11 @ 21:00:00
URL: http://azravegar.devote.se
Postat av: Thera

Åh.. :( Vet hur det känns, har gått igenom något liknande. Men stay strong! Det kommer gå bra :)

2012-02-13 @ 17:36:37
Postat av: Moa

Jag hoppas det blir bättre!

2012-02-13 @ 22:05:20
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0