Jag älskar BRAVO juice

HOJ.
Idag var jag i skolan. NO SHIT!? Nämen jag har varit trött typ hela dagen så när jag kom hem vilade jag för jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Idag fyller mina katter år eller ja, en av dom fyller år idag och den andra efter tolv.
Idag på tekniken så lyssnade vi på musik och jag blev asglad när vår praktikant/lärare/vikarie hedde på Somebody I used to know-Gotye. Jag började hoppa och fick hyperattack. Och när jag, Linnea och Markus/Tuben och några andra satt i elevrummet lyssnade vi på 1D och fangirlade. Jag och Linnea började dansa och gissa om vi är bra. Fett pro liksom.
Ja, på den tiden hade jag nästan lika bra smak som jag har nu.

AU REVOIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0