Every word you say

YO BIATCHES.
Idag åt jag på subway med Markus och sedan följde jag henne/honom och klippte sig. Jag satt ner och väntade i typ två timmar men vad gör man inte för sin kompis och dessutom följde jag med frivilligt så ja.. Jag har fått en till kusin och det blev en pöjk. Jag är glad men chockad, fast jag längtar ändå tills jag får träffa lillskiten. Jag har skaffat instagram och ja det är beronde framkallande och jag kommer säkert bli en nörd och ta en massa bilder på mej själv där jag putar med munnen och ser ut som en anka. Men hittils har jag varit duktig och försökt ta en fin bild även fast det inte är så lätt när man heter Julia Wihlborg.


HASTA LA VISTA.

Kommentarer
Postat av: azra

sluta vara så fin, asdfghjkl <3

2012-02-23 @ 20:37:00
URL: http://azravegar.devote.se
Postat av: Madde

Snygg!!

2012-02-23 @ 21:44:29
URL: http://maddelinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0