Hatar mänskligheten, ska bli en apa

Hejsan. Idag har jag varit med Winona och Sanna en stund men sen for jag hem och var med en hårig röv. Hanna med andra ord. Okej skojar hon är inte en hårig röv, bara lite. Men vi såg planet of the apes typ. Den var väl bra men konstig och jag fattade ingenting. Men imorn är det nyår och som vanligt ska jag vara hema och äta god mat men dryga järnet. Och nu saknar jag fan mina vänner så jag spricker så kom hem nu för i rövskit. Använder trevliga ord känner jag okej hejdå skit på er. Har såna jädra humörsvängningar(?) ursäkta mig. Gott nytt år. Men det kommer fan inte bli ett bättre år för mig tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: lina

2013-01-01 @ 04:38:11
URL: http://linaaaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0