Suddenly my eyes are open

HELOPEOPLE.
JAG:
ELAK ELLER SNÄLL? För det mesta är det väl snäll tror jag.
DUM ELLER SMART? Blandning.
SNYGG ELLER FUL? Blandning.
GLAD ELLER SUR? För det mesta glad.
LÅNG ELLER KORT? Lång, kanske en och 70?
TYST ELLER HÖGLJUDD? Högljudd.
MÖRK ELLER LJUS? Mörk.
SMINK ELLER UTAN SMINK? Smink.

UTSEENDE:
HÅRFÄRG JUST NU? Mörkbrunt med lite rött i.
TATUERINGAR? Nej, men vill kanske ha en när jag blir äldre.
PIERCINGAR? Nope, bara hål i öronen.
ÖGONFÄRG? Bruun.
NAGELLACK JUST NU? Black.
NÖJD MED HUR DU SER UT? Funka väl.
SKOSTORLEK? Typ 39-42, stora fötter I know.
MOTTO? Normal Is Booring & Go Hard All The Time & Weird Is Cool.

KILLAR:
LÅNG ELLER KORT? Helst lång eftersom att jag är det själv.
KILLAR MED TATUERINGAR? Oh yeah.
KILLAR MED PIERCING? Helt OK, bara inte för många.
SKALLIGA KILLAR? Nja beror på.
VAD ÄR DEN PERFEKTA KILLEN FÖR DIG? En yngre version av Chester Bennington.
KILLAR MED SMINK? Nja, kanske svart kajal skulle räcka isåfall.
SPORTIGA KILLAR? Skulle inte säga nej till ett sixpack.
KILLAR MED LÅNGT HÅR? Tror inte det.
VÅLDSAMMA KILLAR? Hasta La Vista.
MÖRKHÅRIGA KILLAR? Oh Yeah.
MÖRKBLONDA KILLAR? Whatever.
KILLAR MED TAJTA BYXOR? Chinos och liknande funkar men..
KILLAR SOM KAN LAGA MAT? Yes Please.
KORKADE KILLAR? Bara han vet vad 1+1 är så..
KILLAR MED SMYCKEN? Ja tack, bara inte för mycket.
BRUNÖGDA KILLAR? Självklart.
MÖRKHYADE KILLAR? Helt OK.
KILLAR MED GLASÖGON? Totally OK.

LOVE LINKIN PARK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0