LINKIN PARK LINKIN PARK LINKIN PARK LINKIN PARK LINKIN PARK

TJOBREY BUSUNGAR.
Just nu så är tre kompisar till mamma och pappa här. Jag sitter bara och lyssnar på LINKIN PARK som alltid.
Ni vet Chester Bennington, han kan skrika så där riktigt högt och nästan hest i ca 15 sekunder! Det är inte många som kan det. Om ni söker låten Given Up med dom så kan ni höra. Önskar att jag kunde lägga in videor me dom men ja vet int hur man gör. Skulle behöva lite hjälp.
Hur som helst så ÄLSKAR! jag Linkin Park.






typ där skriker han sådär riktigt extremt.




Don't get tired of Linkin Park yet, cause i will not stop talking about them in a very long time.
Cause they are my idols. And i think that you would do the same thing as i if you where in my situation.

LOVE LINKIN PARK

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken situation är du i?

2011-01-05 @ 21:29:25
URL: http://linaae.wordpress.com
Postat av: julia

du vet den där jag älskar Linkin Park situatonen.

Förresten, jag sitter vid pappas mac dator just nu=)<3

2011-01-06 @ 00:16:14
Postat av: Lina

okej, okej härligt! :D <3

2011-01-06 @ 00:23:28
URL: http://linaae.wordpress.com
Postat av: julia

yes i now=)

2011-01-06 @ 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0