*le rubrik

HOJ.
Igår var det julfest, de va väl kul bättre än förra året iallafall. De va otroligt mycke hoppande på dansgolvet och jag joina ju såklart. De sög att jag inte blev uppbjuden, men hursomhelst så äre alltid så i sjuan=/. Hade ju som sagt klänningen, kavajen och svarta strumpbyxor och den där sminkningen som jag tyvärr aldrig hann visa, hade typ smokey eye och ett lilaaktigt läppglans. När man var på dansgolvet så ser man en kille lyfta upp en annan kille som har aslångt hår och bara skakar på huvet som en galning, gillar när man kan shake it utan att man bryr sig vad andra ska tycka=).

LOVE MCACAPNDESDESCUP<3

Kommentarer
Postat av: Azra

Julia du måste skaffa msn ju ! :D <3

2011-12-21 @ 18:34:34
Postat av: Julia

Haha har försökt men ingen kan hjälpa mig=/<3

2011-12-21 @ 21:37:32
Postat av: Azra

men gå in på msn.se och så trycker du där det står ''hotmail''

då kmr det upp att du kan logga in på din e-mail, då trycker du ist på registrera dig :) <3

du kanske inte fattar, suger på detta x)

2011-12-21 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0