Julias 2011

I år har jag:

Fått nya kompisar
Blivit typ besatt av ett band
Skaffat ny stil
Börjat klä mig som jag vill
Klippt håret kort
Färgat håret svart
Haft röd lugg
Fyllt 13 år
Skrattat
Haft Star Wars marathon
Gråtit
Upptäck awesome musik
Varit på trästock för första gången
Sprattlat på golvet
Skrikit
Fått min första OnePiece
Suttit vid datorn mer än nånsin
Börjat använda bandana
Tappat bort min mobil
Börjat ha läppstift på skolan
Töjt örat
Troligen slutat växa på längden(173)
Kramat folk
Blivit frågad om jag var lesbisk, dom frågade om jag hade ett förhållande med Tuben( I DON'T)
Gått in i en vägg

Japp de var typ allt.

LOVE MCRCAPNDESDESCUP<3

Kommentarer
Postat av: Tuva

jag vet det :P

hah, liam och zayn har kyssts (Y) <3 http://weheartit.com/entry/19409539/via/Tuva_IsNotOkay

2011-12-29 @ 20:30:38
URL: http://tuvasliv.blogg.se/
Postat av: azra

haha, trodde dom du och Tuva va ihop ? x) <3

2011-12-29 @ 20:42:27
Postat av: Julia

Tuva: AWESOMEE

Azra: Haha ja de va lite weird ba ja jag brukar kela me Tuva hahahaha omgXD

2011-12-30 @ 02:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0