Change

HOPPLA.
Nu har vi fått jullov, nice. De var innebandy match sista timmen och eleverna vann för första gången=). Idag när jag och Emma och Tuben satt och åt så kom de fram några tjejer och sa till oss: Visst tänker ni typ starta ett band?
Vi: Eeh Aa.
Dom: Vi är inte proffs men vi ställer gärna upp.
Vi: Eehh vi har inte riktigt någonstans att spela men om vi hittar nåt så kan vi ju höras via facebook=).

Jag typ dog efteråt. Nu ska jag visa bilder på hur jag förändrats under året.

typ 2010
Början av 2011 tror jeg.
2011
nån vecka senare.
nån månad senare
nån månad sen
inte så stor skillnad men om man stylar mitt hår så blire ganska stor skillnad.

LOVE MCR CAPNDESDESCUP<3

Kommentarer
Postat av: Azra

haha, vad sööt ! :D <3

2011-12-22 @ 10:33:53
Postat av: Julia

Du är!<3

2011-12-22 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0