Answer...

Hej.
Nu är det dags för svaren på frågorna till frågestunden.

va göru postat av mamma fast det stod julia
Jag lyssnar på musik på spotify.

vad är det roligaste med att blogga? postat av:Fillippa
Det är nog att lägga in bilder och skriva om min vardag och att få bra kommentarer.

Kan du visa ditt rum? postat av:Filippa
Kanske nån gång men inte för tillfället, det är ganska stökigt.

Tre saker du älskar med dig själv postat av:Emma
Jag tycker om mitt hår mina ögon och att jag har ganska fina ögonbryn.

Vad önskar du dig när du fyller tolv? postat av:Emma
Jag önskar mig t.e.x cupcake lypsyl, handkräm och plupp örhängen.

Favorit sång? postat av:Lina
Just nu är det typ you cant say no to me med Tiger lou och stay with me med you me at six=).

Favorit mat? postat av:Lina
Det är typ kina mat och mycket mer.

Favorit djur? postat av:Lina
Typ hund,katt,tiger,lejon,apa och panda.

Favorit klädsel? postat av:Lina
Mjukis kläder och varma ska dom va.


Kommentarer
Postat av: Emma ;o

Tack för svar!



Men du... "plupp-örhängen"? Vad är det?

2010-11-15 @ 19:58:29
URL: http://emmabirblo.wordpress.com
Postat av: julia

du vet såna där pärlörhängen

2010-11-15 @ 20:31:37
Postat av: Emma ;o

Såna som du typ hatade förr? Du tyckte att barn (konstigt nog) inte skulle ha såna..

2010-11-16 @ 15:12:43
URL: http://emmabirblo.wordpress.com
Postat av: julia

nu vet jag inte vad du menar men ja typ

2010-11-16 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0