You lose, I win...as usual

TJINGTJANGTJONG.
Här kommer några nyårsfrågor till mig...

Haft någon pojkvän i år?
Nej det har jag inte.

Har detta år varit jobbigt eller liknande?
Nja, man har ju alltid någon lite jobbig stund.

Vad hoppas du på inför nästa år?
Pojkvän?, ne ja vet int=)

Har du fått nya idoler?
Jo banne mig, Linkin Park så klart!

Vad ska du göra på nyår?
Ska vara hemma och äta god mat, kanske träffar Emma lite.

Vad är det knäppaste du har varit med om i år?
Jag har fått superfina nya kompisar i skolan<3

Vad har gjort dig superglad i år?
Kompisar, musik och lite annat.

Har du någonsin fått en nyårs kyss?
Ne, men iår ska jag få det banne mig. Bryr mig inte vem det är, Ringo blire väl.

Två saker du vill göra innan det nya året?
Träffa Emma igen, göra pannacotta.

Blivit kär i år?
Inga kommentarer...

Vad tror du kommer att förändras på det nya året?
Man vet aldrig...

Vart vill du fara på det nya året?
New York skulle inte vara helt fel.







LOVE LINKIN PARK

Kommentarer
Postat av: Emma ;o

säger det igen; omg vad du har snygga bilder (på mig) :p

2010-12-30 @ 16:24:17
URL: http://emmabirblo.wordpress.com/
Postat av: julia

jo da

2010-12-30 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0